Garanție și service
Garantia produselor vandute de QMOBILI
Pentru toate produsele vandute si livrate de catre QMOBILI beneficiezi de certificate de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.
Produse cu certificat de garantie emis de QMOBILI
Pentru a-ti facilita accesul la service in cazul unei eventuale defectari a produsului in perioada de garantie, am incheiat parteneriate cu marii producatori astfel incat sa-ti putem oferi reparatia prin service-ul propriu.
Asadar, pentru o parte dintre produsele vandute de QMOBILI vei primi certificat de garantie emis de QMOBILI in format electronic sau fizic. Certificatul electronic il poti descarca din contul tau de client, sectiunea Descarcari.
In acest caz, daca produsul se defecteaza in perioada de garantie iti asiguram reparatia prin serviciul Pick-up & return: completezi formularul de reparatie produs, trimitem curierul la tine sa ridice produsul, gratuit, si dupa ce il reparam ti-l inapoiem tot prin curier, gratuit.
Produse cu certificat de garantie emis de producator
Pentru o parte dintre produsele vandute de QMOBILI vei primi certificat de garantie emis de producator sau distributor in format tiparit. Il gasesti in cutia produsului sau lipit pe exteriorul cutiei. Pastreaza certificatul ca sa poti beneficia de garantie, daca va fi nevoie.
Daca produsul se defecteaza in perioada de garantie, reparatia iti este asigurata de reteaua de service autorizat a producatorului/ distribuitorului, in centrele specificate in certificat. Trebuie doar sa duci produsul defectat la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat, care va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.
Conditiile de acordare a garantiilor pot varia in functie de producator si sunt stabilite in politicile comerciale ale fiecarui producator, la nivel national.
Produse resigilate
Toate produsele resigilate sunt insotite de certificate de garantie emis de QMOBILI in format electronic sau fizic. Certificatul electronic il poti descarca din contul tau de client, sectiunea Descarcari.
Perioada de garantie este specificata in certificatul de garantie al fiecarui produs.
Daca produsul se defecteaza in perioada de garantie iti asiguram reparatia conform certificatului de garantie.
Garantia produselor vandute de partenerii QMOBILI
Pentru toate produsele care beneficiaza de garantie si care sunt vandute si livrate de catre partenerii QMOBILI, vei primi certificat de garantie tiparit la livrarea produsului. Certificatul poate fi emis de catre partenerul QMOBILI sau de catre producatorul produsului.
Daca certificatul este emis de catre partenerul QMOBILI si produsul se defecteaza in perioada de garantie, reparatia iti este asigurata direct de catre acesta.
Daca certificatul este emis de catre producatorul produsului si produsul se defecteaza in perioada de garantie, reparatia iti este asigurata de catre reteaua de service autorizat a producatorului, in centrele specificate in certificat. In acest caz, trebuie sa duci produsul defectat la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat, care va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.
Daca nu ai primit certificatul de garantie pe email / in contul tau de client sau tiparit te rugam sa ne anunti in cel mult 72 ore de la primirea produsului, printr-o sesizare pe e-mail.