Pentru a va îmbunătăți experienţa de navigare, acest site folosește cookie-uri. Navigând în continuare vă exprimați acordul pentru folosirea lor. Mai multe detalii puteți găsi Aici. [x]
Cum livrăm | ErgoHuman - scaunul ergonomic nr.1 in lume

Cum livrăm

Termenul de livrare al comenzilor din depozit este de 24-48 ore de la plasarea comenzii. Comanda va ajunge la dumneavoastra in 24-96 de ore.

Comenzile plasate vineri după ora 16.00, sâmbătă și duminică vor fi procesate în cursul zilei de luni.

Va mentionam ca termenele de livrare pot fi modificate in functie de conditiile meteorologice sau fluxul de livrare (volumul mare de comenzi raportat la capacitatea logistică existentă).

Produsele comandate se livreaza oriunde in tara prin mijloace proprii de transport sau prin intermediul unui curier rapid. Livrarea se face la adresa indicata in comanda, in sistemul “prima usa de acces in imobil” sau “la bordura in fata imobilului”.

Avem rugamintea sa completati corect datele dumneavoastra, adresa si numarul de telefon. Daca agentul curier nu va aduce comanda la adresa mentionata, va rugam sa ne anuntati.

In momentul receptionarii comenzii, va rugam sa verificati atat integritatea fizica, cat si continutul coletului, in prezenta agentului curier, indiferent daca aveti optiunea “deschidere la livrare” sau nu. Aceasta optiune nu include si testarea produsului.

In cazul in care coletul sau continutul este deteriorat, va rugam sa solicitati intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor. Constatarile referitoare la integritatea coletelor sau a continutului se vor face obligatoriu in prezenta agentului curier. Orice reclamatie ulterioara livrarii nu va fi luata in considerare decat insotita de procesul verbal de constatare emis de agentul curier.

Pentru reclamatiile facute fara a detine un proces verbal de constatare emis de agentul curier, va rugam sa va adresati firmei de curierat care a efectuat livrarea comenzii.

Toate produsele comercializate de QMOBILI sunt noi, sigilate si livrate in ambalajul original al producatorului.

Documentele aferente comenzii, factura fiscala si certificatul de garantie, sunt atasate pe colet sau pe primul colet, daca expeditia este formata din mai multe colete, in spatele notei de transport (AWB). In cazul putin probabil in care nu primiti documentele va rugam sa ne contactati in maxim 72 ore de la receptie pt emiterea de documente aditionale.Nu putem emite copii la documentele originale fiindca nu pastram duplicate la documente – pastrarea documentelor de achizitie este sarcina cumparatorului.